Alweer week in de caribbische zon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu Alweer week in de caribbische zon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu

Alweer week in de caribbische zon

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

01 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Yes alweer een week. En nog steeds gaat de tijd hier snel. Het plannen gaat me nog steeds niet goed af want een duik in het zwembad na werk krijgt iedere keer de overhand.

Deze week rustig begonnen met vroeg naar bed gaan en werk. Op het werk zijn we bezig met een resales project. Een standaard project dat jaarlijks terug keert waarbij oude offertes opnieuw worden uitgestuurd. Pennen en dat soort artikelen raken namelijk op en bedrijven stellen een reminder op prijs.

Woensdag zijn we uit eten geweest bij Cinco en heb echt zo lekkere pasta gehad. En toch weer vroeg naar bed gegaan.

Donderdag lekker fit op werk en nog steeds met de resales aan de gang zo slaap verwekkend om iedere keer hetzelfde te moeten doen. In de avond hebben we toch maar ff de energie verbruikt door naar Cinco uit te gaan. Samen met Marloes, Chantal en Stephanie het te laat gemaakt half 5 lag ik in bed!!! Maar goed tijd gaat snel als je het gezellig hebt.

Vrijdag ging echt zo langzaam om maar goed gelukkig konden ik en Chantal een moed uit elkaar halen. We hebben elkaar uitgelachen om wie het vermoeidste op het werk zat. Na werk meteen de mand in gegaan om half 10 wakker te worden en naar Partysquad te gaan. Echt geniaal om Partysquad te zien aan het strand tussen de palmbomen. Beetje jammer dat ze niet veel nummers van hunzelf deden. Denk je dat je alles gehad hebt kom ik Niek tegen daar. Een jongen van mijn opleiding waarmee ik normaal mee in de collegezaal zit. Oftewel goede communicatie.


Zaterdag was het moment EINDEKLIJK daar en gingen we met 12 mensen onze introductie duik doen. In groepjes van 4 zat ik de harde kern van donderdag avond helemaal goed. Na een vrij lange uitleg waar wel 10 x in naar voren kwam dat je moet blijven adem halen onderwater. De hele uitleg dacht ik van: Nee echt je moet blijven adem halen LOGISCH, maar tijdens de duik werd al snel duidelijk dat je nog wel is een adem teug mist. Marloes, Stephanie en Chantal en ik hebben allemaal de duik af kunnen maken hoewel ik dat klaren nog wel ff onder de knie moet krijgen. Het is zo raar om onderwater te kunnen blijven en ook echt dat mondstuk uit je moet te kunnen halen. Alle 4 gaan we dus door voor onze Open Water brevet. Volgende week staan de volgende duik(en) alweer gepland alleen dan wel een hele dag dus vrijdag vroeg in de mand. Na die duik en een gezellig maar late avond met Partysquad was iedereen gesloopt en lag ik om half 12 in bed.

12 uur slaap later werd ik door Claudia wakker gemaakt die toch eigenlijk wel naar het strand wou. Aangezien ik met haar de auto deel had ze daar ook wel gelijk in. Snel de was nog ff opgehangen (7 uur de wekker gezet en de was er in de gooid)en een nieuwe was er in gegooid. De rest van de zondag middag heerlijk aan het strand gelegen bij Zanibar (Jan Thiel Beach). Om 6 uur stonden we net als iedere andere stagiair bij Wet&Wild voor de happy hour. Veel nieuwe mensen leren kennen door Niek die in een ander huis zit. Om 10 uur huiswaarts gekeerd.

Maandag was ik totaal kapot misschien wel door de wisselvallige dagen van het weekend of misschien wel door een nacht slecht slapen. Na werk ben ik met Niek gaan kijken naar een auto. Niek wil een jeepje hier gaan kopen omdat als de auto heel blijft veel goedkoper is. Auto liep niet helemaal goed dus daar moet hij nog mee bezig. Niek en ik en bijgevoegd door Wesley en Meneer Ikbenjenaamffkwijt hebben bij de pondjesbrug gegeten. Daarna Niek bij zijn super mooie kamer/villa Ananas afgezet. Die Niek heeft echt een mooi pas gerenoveerde villa met meerdere studenten. En dan ook nog vlak in de buurt van mij. Ik ben er niet lang gebleven omdat mijn maag het na de hele dag niet lekker hebben gevoeld het begaf en mij van 10 tot 3 boven de wc heeft laten hangen.

Desondanks was ik dinsdag top fit op werk om de resales eindelijk de deur uit te gaan doen. Na anderhalf uur overwerken nog steeds offertes die niet kloppen of geen emailadres bekend van was. Dus morgen ochtend gaan we vrolijk verder. Vanavond heb ik met Niek en de mensen van villa ananas gegeten. Geen grootste plannen voor vanavond dus tot volgende week.

Ow en mijn status papiamento:
Bon tardi Konta?
Hopi Bon!
Mi tabu sabi swa!

Goedemiddag hoe gaat het?
Heel goed!
Wat ik zeg ouwe !

  • 04 September 2010 - 10:30

    Emmy:

    ha die mich,

    zo te lezen heb je het geweldig daar in willemstad. helemaal te gek. hopi bon. ik mail je volgende week wel wat langer. heel veel groetjes hans en emmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2011

Wijzig plaats naam

03 Januari 2011

Oud jaar op Curacao

21 December 2010

Eindelijk klaar met stage:D

30 November 2010

Aruba!

03 November 2010

Orkaan Tomas
Michel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 13553

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 03 December 2014

Thailand & Australië

30 Juli 2010 - 21 Januari 2011

Stage Curacao

Landen bezocht: