Eindelijk klaar met stage:D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu Eindelijk klaar met stage:D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu

Eindelijk klaar met stage:D

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

21 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Dia!

Mijn stage is binnen en het weer is beter geworden. Nu ik vrije tijd heb ga ik vaak naar het strand en ben al lekker aan het bruin bakken.

Woensdag 15 december is hier een nationale feestdag dus die dag heb ik ook vrij gehad. Omdat woensdag vrij was werd er natuurlijk op dinsdag een feest georganiseerd namelijk goud en fout. Ik met een hannekam van 10 cm hoog en anderen met pyama`s en goude kettingen etc. Heel gezellig feest gehad. Woensdag zelf hebben we met zijn allen op Daai booi gelegen.

Afgelopen weekend hebben we met een kleine groep van 6 man gewakeboard op het spaanse water. Heerlijk dagje op het water. De meesten van ons konden nog niet wakeboarden of hadden nog nooit gewakeboard achter een boot wat toch wel heel anders is. Toch is iedereen uit het water gekomen en begon iedereen kleine sprongetjes te maken.

Nu is gelukkig bijna iedereen vrij vanwege kerst dus gaan we met zijn alle dingen ondernemen. Met kerst moeten we nog helemaal plannen. Oud jaar wordt hier 2 keer geviert de eerste keer op de NL tijd (7uur) en daarna op de Antilliaanse tijd(12 uur). Dit jaar ga ik ook meedoen aan de unox nieuwjaarsdag haha maar dan in warm water (A).

Dat was wel een hele kleine update.

Groeten Michel

• 21 December 2010 - 12:31

Je Zusje!:

Haha, unox nieuwjaarsduik zo kan ik het ook he:P