Aruba! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu Aruba! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu

Aruba!

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

30 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Hello Hello,

Na een maand niets meer te laten horen vond ik het toch wel weer tijd. Ik wil jullie iedere week wel vertellen dat ik naar het strand ben geweest maar dat vind ik zo lullig. Helemaal nu jullie in de sneeuw en de kou zitten. Dat is hier helemaal niet voor te stellen. Iedere keer als we horen dat er in Nederland sneeuw valt beginnen we te lachen.

Laatste maand is er hier niet echt veel verandert. Wel ben ik afgelopen weekend naar Aruba geweest. Marthijn Zweepe en Edwin Hietbrink waren daar op vakantie om te duiken en dus ik heb ze daar opgezocht. Ik kon bij Peter van het Bolscher slapen en daar sliepen Zweps en Hietje ookal dus bedankt Peter voor de gastvrijheid ;). In de korte tijd dat ik er was hebben we verschillende duiken gemaakt. We hebben een wrakduik naar de Antillia gedaan. Het wrak was weinig van meer intact maar er was heel veel vis te zien. Het wrak was vooral leuk omdat je overal door heen kon zwemmen (onder begeleiding van Peter www.duikenoparuba.com). Peter is duik instructeur en heeft al heel veel duizend gelogd. Ook hebben we een duik aan de noordkant van het eiland gemaakt. De noordkant staat bekend om dat rosten en golven en dat hebben we gemerkt. Door 7 meter hoge golven die in een smalle baai uitkomen zijn we het water ingegaan. Het was zwaar om daar de baai uit te komen door de hoge golven helaas konden Zweps en Hietje het water niet in komen. De duik was mooi en diep dus Peter en ik moesten al snel terug om de de baai weer in te komen. We probeerden dit zo lang mogelijk onder water maar de golven waren te hoog. Boven water was het ploeteren om weer de baai in te komen en verloor ik mijn masker/duikbril aan een hoge golf. Het masker hebben we niet meer terug gevonden. Sorry Peter. Toch was het een hele ervaring. Zaterdag avond hebben we Marlot op gezocht die op Aruba stage loopt. Een hartstikke leuk avond geworden. Helaas moest ik zondag alweer het vliegtuig terug pakken omdat ik maar 2 vrije dagen heb ik 5 maanden.

Vandaag heb ik mijn laatste duik gemaakt om mijn advanced brevet te halen. De laatste duik was een nachtduik bij pierebaai. Het was heel leuk om nu zo veel andere dieren te zien die je normaal niet ziet zoals kreeften en garnalen. Ook is het heel apart om weinig te zien en met een lamp te moeten duiken. Ik heb mijn Advanced brevet nu behaald.

Op het moment zit ik aan de zwembad rand een drankje te drinken. Over 20 minuten ben ik jarig en mijn huisgenoten komen nu weer van een poolparty. Dus ik hou er mee op.

Groeten!!

  • 30 November 2010 - 07:37

    Loryn:

    :D

  • 30 November 2010 - 08:40

    Hans En Emmy:

    hee michel,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren erbij. wat leuk dat je naar arbuba bent geweest en naar zweepe en hietje. Gefeliciteerd met je advanced brevet , dat heb je weer mooi binnen. we volgen je wel maar je schrijft er weinig. heel veel plezier nog en heel veel mooie dagen met je ouders , petri en klaas. we horen nog.......

  • 30 November 2010 - 10:43

    Kell:

    Heeej Michel,
    Kben weer ff ge-up-dated!
    Leuk om je verhalen te lezen, gaaf man dat duiken. Leuk dat jullie elkaar opgezocht hebben.
    En natuurlijk van Harte Gefeliciteeeeerd :D:D:D
    Geniet er nog ff van!!! En tja wij zitten hier idd in de sneeeee...raar dat jij daar gewoon in je zwembroek met een coctail bij het zwembad zit...jaloers!!!

    Xx Kell

  • 30 November 2010 - 19:27

    Bennie En Annie:

    Hee michel,
    Van harte gefeliciteerd met je 21 ste verjaardag en nog vele jaren. We wensen je nog een leuke tijd en geniet van het mooie weer daar want het is hier heeel koud.
    Veel plezier met je gasten komende week
    Groetjes Bennie en Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2011

Wijzig plaats naam

03 Januari 2011

Oud jaar op Curacao

21 December 2010

Eindelijk klaar met stage:D

30 November 2010

Aruba!

03 November 2010

Orkaan Tomas
Michel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 13561

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 03 December 2014

Thailand & Australië

30 Juli 2010 - 21 Januari 2011

Stage Curacao

Landen bezocht: