Begin 2e weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu Begin 2e weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu

Begin 2e weekend

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

07 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hello Hello,

Het 2e berichtje van Curacao. Nu een kamer gekregen waar het een stuk koeler is dat is wel fijn. Meisje dat weg ging heeft mijn 2 klamboe`s en een paar linkstukjes voor de stopcontacten na gelaten dus dat was ff mazzel hebben. De douche kop hangt waar het moet in de andere kamer moest ik het in de hand houden heel irritant met inzepen haha. Nu ook internet op de kamer dus nu kan ik alles lekker laten staan.

Ik heb een auto gehuurd eerst 3 dagen een Suziki jeepje gehad waarmee je met al 30 kilometer per ook met gierende banden de bocht heen ging van wege de hitte en de grote banden. Nu heb ik een Opel astra genaamd ``Cutie`` heb het ook niet bedacht zaten al stickers op. De eerste dagen 2 rondjes te veel op de ring gereden. Dus het was allemaal beetje zoeken naar de weg hier maar dat gaat nu beter. Het belangrijkste weet ik nu werk, winkel, restaurant en de stad. Je wordt gek van alle eenrichtingsweggetjes en nog gekker van de antillianen die niet kunnen rijden ze rijden hier allemaal op veel te langzaam of veel te hard. Tja kun je ze ook niet verwijten met die verkeersregels hier.

De eerste week stage ging wel lekker veel geleerd en vooral veel gedaan voor mijn doen. Ik pak het vrij snel op met die systemen dus is ook wel beter. Leuk om zien hoe groot het wereldje van promo artikelen nog is.

Gisteravond uit geweest naar chingo een restaurant/club. Eerst onbeperkt spare ribs gegeten en daarna een paar biertjes om het weg te spoelen. Was vanmorgen wel moeilijk opstaan zo goed kan ik hier nou ook weer niet slapen met die hitte.

Vandaag komen weer 2 nieuwe mensen naar het lido waaronder mijn nieuwe collega dus zit ik maandag tenminste niet alleen in mijn kantoortje.

van de week ook nog aan de pondjesbrug gegeten en nu zul je denken dat zal wel te duur zijn maar dat is dus echt niet zo. Ik betaalde 7 euro voor een goed hamburger met friet. Bier is hier dan wel weer duur omdat het allemaal import heineken en amstel is wat toch niet te drinken is. Dus ik houdt het maar bij de polar lokaal biertje dat meer in de richting komt van grolsch.

Nu een paar foto`s op de site gezet kunnen jullie een beetje in leven in mijn situatie hier.

Het zwembad gaat er een maand uit dat is echt wel beroerd. straks op de andere kamer komen er water en electriciteitsmeters per kamer in dus de huur gaat om laag en het gebruik betalen. Dat is dan weer hartstikke gunstig alleen laptop en vent aangesloten en ik douch hier met 5 min ipv de 20 minuten thuis haha. ja warme kraan kennen ze hier niet wat opzich wel lekker is maar je staat er dan dus echt niet lang onder.

Morgen gaan we de duikcursus regelen en als alles meezit zondag de eerste duik waar ik echt wel naar uit kijk.

Ik ga nu douchen en naar de stad om te eten.

Hoe is het daar in NL dan met dat lekkere weer daar haha (A). Ik mis Delden echt wel hier gaat alles zo anders echt ff wennen.

wie sprekt mekoar!

  • 16 Augustus 2010 - 08:06

    Ellyenjohn:

    we genieten van jou verslag.
    ga zo door!
    oma Elly en John.veel succes !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2011

Wijzig plaats naam

03 Januari 2011

Oud jaar op Curacao

21 December 2010

Eindelijk klaar met stage:D

30 November 2010

Aruba!

03 November 2010

Orkaan Tomas
Michel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 13554

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 03 December 2014

Thailand & Australië

30 Juli 2010 - 21 Januari 2011

Stage Curacao

Landen bezocht: