Eindelijk aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

01 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi,

EINDELJK aangekomen. Het is hier bloedheet en dat dag en nacht dus in slaap komen is hier een ramp. Iedere dag een zonnetje en een vrije dag maakt alles weer helemaal goed. Het hotel Lido is ook mooi zal nog wat foto`s plaatsen maar goed zoals ze hier zeggen doen we morgen wel. Uitgaan is hier ook mooi veel verschillende tenten en heel veel Nederlanders. Stagelopers en veel marine/soldaatjes/bikkels. Er zit een Nederlandse basis op curacao en dat begin je te snappen waar alle belastingcenten heen gaan.

Stage is vrij moeilijk om te beginnen veel verschillende systemen en veel speciale eisen van de klant. Ik ben nu 2 dagen wezen werken en dat waren dan ook de enige 2 dagen dat ik wordt ingewerkt want de stageloper die ik aflos gaat dan weg. Dus maandag wordt afwachten. Het is wel leuk werk om alles uit te zoeken. Ik wist niet dat er zoveel promotionele producten waren echt van petjes tot speldjes enz. niet normaal. toch veel overwerken doordat klanten op korte termijn moeten worden geantwoord doormiddel van offerte enz maar dat wordt weer gecompenseerd door 100 gulden (ja gulden) meer stagevergoeding.

Morgen krijg ik mijn huurautotje :) Die bakken hier zijn echt verrot haha iedere studenten auto zit met ducktape aan elkaar enz maar goed het rijd en morgen het ik een caberio dus mij hoor je niet klagen. uiteindelijk krijg ik een opel astra maar ik heb geen flauw idee in wat voor staat die auto zal zijn. Andere kerels hier hebben van hetzelfde bedrijf een auto gehaald en die waren een van de netste eraf dus ben benieuwd.

Veel chille mensen hier dus vermaak me hier prima.

Dag vriendjes Dag vriendinnetje,
Tot de volgende keer maar weer!

• 04 Augustus 2010 - 09:46

Kell:

Heeej,
    Leuk om ff je verhaal te lezen. Maar had je ook al wel gekrabbeld! KHeb me ff aangemeld voor deze site, krijg een e-mail wanneer je er weer verhalen of foto's opzet! Benk natuurlijk benieuwd naar :)
    Heel veel plz alvast met stage!!!! En tja, mocht het niet wat zijn.. ruk eraan..ga lekker vakantie vieren :D