Villa Ananas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu Villa Ananas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michel Teela - WaarBenJij.nu

Villa Ananas

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

26 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Na zo een lange periode weer een bericht uit Curacao.

Er is vrij veel gebeurd de aflopen tijd. Ik heb mijn duik brevet gehaald echt heel erg fijn. Heb nu ook zelf al gedoken samen met Niek; Laurens en Tom. Bij Playa Cas Bao. Was echt leuk nu pas heb je een vrij gevoel dat je niet achter een instructeur hoeft aan te zwemmen. Na het duiken zijn we naar een naar Playa Lagun geweest om daar te gaan barbequen.

En dan nu het echt nieuws ik ben mijn kamer uitgeschopt. Met de reden dat de huisbaas zat is van mijn geklaag terwijl hij zelf allerlei dingen heeft beloofd en niet na heeft gekomen. Tja waarom zou ik dan gaan klagen. Maar goed ik kreeg een smsje van mijn huisbaas dat ik opzoek moest naar een ander kamer en dat mijn spullen worden ingepakt. Dus ik als een gek naar mijn huis heen gereden stond alles al in de lobby echt heel volwassen van mijn huisbaas.

Maar goed geluk bij een ongeluk want ik wou toch al weg en nu zit ik waar ik wil in Villa Ananas. Villa Ananas is een huis waar met mij er bij 15 mensen verblijven stukkie goedkoper maar veel beter. Doordat ik er uit ben geschopt zonder een goede redenen heb ik mijn borg etc ook nog terug gekregen. Dus rond uit ideaal.Heb nu 3 nachten op een luchtbed geslapen omdat alles zo snel geregeld moest worden. Nu net mijn bed de kamer ingesleept dus dat wordt een lekker nachtje slapen.

Afgelopen weekend zijn we naar Sidney Samsom geweest (redelijk bekende DJ). Zaterdag lekker uitgeslapen en bij getankt van de vermoeiende week. Om 3 uur zijn we naar Sunset Waters geweest. Dat is een verlaten resort waar echt alles is uitgebroken en is gestolen. Nu is het dus leuk om er door heen te lopen. De tennisbaan, standbar etc staan er allemaal nog dus best leuk om daar rond te lopen. Daar ook weer gebarbecued en vuur gemaakt op het strand. Gezellig avondje van gemaakt.

Verder heb ik natuurlijk veel gewerkt. Op werk gaat het goed het is nu redelijk druk dus heb ookal een paar overuren moeten draaien. Ook heb ik als koerier voor het bedrijf over het eiland gereden. pakketjes ophalen, wegbrengen etc. Dat vond ik ook wel leuk zie ik nog een beetje van het eiland en ben ik nog is uit het kantoor.

Afgelopen week zijn we naar de bios en naar het casino geweest. De casino`s zijn hier heel erg Amerikaans. Je krijgt gratis drinken als je speelt etc. Dus eindelijk heb ik anderhalf uur gespeeld en eigenlijk alleen mijn eigen drankjes betaald.

Ik hoorde dat jullie wat foto`s wouden zien. En terecht. Maar ik heb een slechte camera bij me zonder flits en die niet kan inzoomen vandaar dat ik weinig foto`s heb. Ik heb voor de foto`s die ik dan wel heb gemaakt een site gemaakt. Hier de link die je even in je internet explorer moet in kopieren:

Ik heb nog een paar foto`s meer maar die zal ik er later opzetten.

Verder is hier het orkaanseizoen bijna afgelopen dus minder regenen en meer zon. aaight !

Vermaak me hier nog prima en moet van alles nog gaan bekijken. Dus dat komt nog een andere keer.

Groeten uit Willemstad!

• 26 Oktober 2010 - 16:53

Emmy:

ha die michel.

wat een verhalen daar op de antillen. ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt. Blijf vooral goed je best doen. we volgen je verhalen ( ook via je ouders)

succes

hans en emmy

• 29 Oktober 2010 - 10:52

Jb:

hallo
    fijn dat alles goed gaat
    pas goed op jezelf en zorg dat alles een beetje pallettie loopt.
    groeten jb
    ps er is daar alleen amstel en heineken of niet?